IT-tukipalvelut kunnille

Taistelu tietokoneita vastaan on hermoja raastavaa ja vie arvokasta aikaa tuottavalta työltä. Hanki mieluummin työntekijöidesi tueksi osaava helpdesk – selkeästi hinnoiteltuna palveluna.

Mitä Tietokeskuksen IT-tukipalvelu sisältää?

Ratkaisemme IT-ongelmat useimmiten jo ensimmäisellä yhteydenotolla. Vaikka asiakkaamme tykkäävätkin meistä (NPS 89), niin emme edellytä sitoutumista määräaikaisiin sopimuksiin. Meiltä järjestyy myös lähituki, kun tilanne vaatii paikan päällä käyntiä.

Työntekijät saavat tukea päätelaitteiden, ohjelmistojen ja toimistopalveluiden käyttöön sovittuina palveluaikoina, suomeksi ja englanniksi. Tavoitteemme on ratkaista pulmat ensimmäisellä yhteydenottokerralla, joko puhelimitse, sähköpostitse tai etätyövälinein. Tällä hetkellä ratkaisemme ensikontaktilla jopa noin 75% tukipyynnöistä!

Helpdeskimme ratkaisee nopeasti esimerkiksi tällaiset ongelmat:

Työasema on tahmea tai printteri tukkeutuu

Salasana on hukassa tai unohtunut

Työtekijä ei pääse käsiksi sellaisiin tiedostoihin tai palvelimiin, joihin hänellä pitäisi olla käyttöoikeus

Käyttöjärjestelmä tökkii tai herjaa päivitystarvetta

Softat tai sovellukset eivät toimi, tai niiden käytössä tarvitaan opastusta

Etätyössä tarvittavat VPN- tai muut yhteydet ovat solmussa

Miksi IT-tuki kannattaa hankkia juuri Tietokeskukselta?

Asiakaspalvelumme on tutkitusti laadukasta

Olemme kuuluisia ammattilaisistamme, jotka selvittävät asiakkaidemme IT-ongelmat nopeasti

Emme ole rakentaneet hinnoittelusta himmeliä

Päin vastoin. Hinnoittelu on selkeää ja se perustuu joko loppukäyttäjien määrään tai käytettyihin palveluminuutteihin.

Käyttäjäsi saavat helpdesk-palvelut nopeasti tutulta tiimiltä

Tuessa vastaavat Tietokeskuksen omat, koulutetut asiantuntijat. Käytössäsi on tarvittaessa Tietokeskuksen 500 ammattilaista, jos tilanteen selvittäminen vaatii syväosaamista vaikka pilvi-, tietoturva-, tai konelisaliratkaisuista.

Saat meiltä IT-tukipalvelut niin PC- kuin MAC-tietokoneisiin

Tarvittaessa pyydämme apua muualta puolestasi

Tilanteen vaatiessa saamme helposti apua sovellustoimittajilta tai hankimme avun oikealta taholta, esimerkiksi teleoperaattoriltasi.

”Tietokeskuksen help desk on todella hyvä palvelu. Tietotekniikkaan liittyviä tarpeita ja ongelmia tulee meillä laidasta laitaan, ja jos emme osaa itse niitä ratkaista, heiltä saa aina asiantuntevan avun nopeasti. Help deskiin voi soittaa tai meilata, ja vastaus tulee nopeasti yleensä puhelimitse.”

Teuvo Halonen
Talousjohtaja

”Ulkoistuksen myötä käyttäjätukeen tuli myös kuukausittainen mittarointi, mikä on erittäin hyvä asia. Tulokset ovat olleet hyviä ja näemme mittareista, että kaikki toimii.”

Tomi Tutti
IT-päällikkö

Lisäpalveluiden avulla henkilöstösi arki helpottuu entisestään

Takaisinsoittopalvelu, jonka avulla työntekijä valitsee sopivan palveluajan itse

Tarvitsetko lähitukea?

Joskus tilanne vaatii paikan päällä käyntiä. Lähitukemme on oikeasti lähellä: toimimme usealla paikkakunnalla ympäri Suomen. Tarjoamme lähitukea helpdesk-palvelun lisäpalveluna.

Jos työntekijäsi tarvitsevat apua paikan päällä säännöllisesti tai vaikkapa vain hetkellisesti muutostilanteessa, voimme virittää organisaatiosi tiloihin lähitukipisteen. Asiantuntijamme päivystää pisteellä sovittuna aikana. Työntekijäsi saavat apua ongelmatilanteisiin nopeasti sekä opastusta laitteiden ja softien käyttöön.

Lähitukipiste voi olla jatkuvaa toimintaa, tai se voidaan perustaa väliaikaiseksi esimerkiksi toimitilojen muuton tai uusien laitteiden käyttöönoton ajaksi.

Tietoturvalliset IT-tukipalvelut

  • Asiakkaan tietoturvapolitiikan noudattaminen
  • Käyttöoikeushallinta
  • Loppukäyttäjien henkilöllisyyden varmistaminen
  • Tietoturvailmoitusten kirjaaminen ja eskalointi
  • Major Security Incident Management

Kiinnostuitko IT-tukipalveluistamme?

Jätä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä.

Markko Wiander

Liiketoimintajohtaja, julkishallinto
044 790 5108
markko.wiander@tietokeskus.fi

Näin asiakkaamme kertovat meistä

Uusinta uutta Tietokeskukselta IT-maailman kuumimmista aiheista