Vastuullisuus Tietokeskuksella – Asiakkaat
Vastuullisuus suhteessa asiakkaisiimme näkyy tinkimättömän tietoturvallisissa palveluissamme ja erityisen tyytyväisissä asiakkaissa.
Tietoturva
Tietoturva ja asiakkaiden yksityisyydensuoja kuuluvat Tietokeskuksen prioriteetteihin.
Vastuullinen datankäsittely
Tietokeskus kehittää jatkuvasti sisäisiä toimintojaan ylläpitääkseen turvallisen sekä vastuullisen datakäsittelyn
Nopea reagointi
Dataliikenteen valvonta ja poikkeamatapahtumiin nopeasti reagoiminen ovat Tietokeskuksen jatkuvaa toimintaa.
Eettinen ja tietoturvallinen IT-palvelu on yhä useammin asiakkaiden vaatimus
Vastuullinen liiketoiminta tarkoittaa myös vastuullista palveluntarjontaa. Meillä on suuri vastuu asiakkaillemme tuottamistamme palveluista: niiden on oltava tuotettu eettisesti, ja asiakkaan datan käsittelyn on oltava tietoturvallista.
Noudatamme aina tietoturvaan liittyviä ohjeita sekä käytäntöjä, kun käsittelemme asiakkaidemme tietoja, sekä keräämme asiakastietoja ja muita henkilötietoja ainoastaan lain mukaisin perustein ja lain mahdollistamiin tarkoituksiin.
Vastuullisesti ja huolella tuotettujen palveluiden asiakastyytyväisyys on myös omaa luokkaansa. Mittaamme asiakkaan CIO-tason päättäjien tyytyväisyyttä suhteessa palveluihin kuukausittain, ja asteikolla 0–5 arvosana oli vuonna 2023 keskimäärin 4,0.
Lue lisää vastuullisuudesta Tietokeskuksessa
Haluamme kantaa kortemme kekoon vastuullisemman IT-alan puolesta. Tämä tarkoittaa meille konkreettisia ja mitattavia toimenpiteitä sekä jatkuvaa parantamista.
Tietokeskuksen IT-laitteiden logistiikka- ja elinkaaripalveluille on myönnetty 9.5.2022 ISO 14001:2005 -ympäristösertifikaatti. Bureau Veritas Finlandin myöntämä […]
Tietokeskus Finland Oy:lle on myönnetty 8.1.2024 ISO 27001 -sertifikaatti. Bureau Veritas Finland on auditoinut Tietokeskuksen […]
Tietokeskuksen IT-laitteiden logistiikka- ja elinkaaripalveluille on myönnetty 13.4.2023 ISO 9001:2015 -laatusertifikaatti. Bureau Veritas Finland on […]