Vastuullisuus Tietokeskuksella – Ihmiset

Panostamme valmentavaan esihenkilötyöhön, huolehdimme henkilöstömme hyvinvoinnista ja työssä jaksamisesta erityisen kattavilla työterveyspalveluilla ja haluamme olla toimialan innostavin työpaikka.

Työntekijälähtöisyys

Olemme aidosti työntekijälähtöinen työpaikka. Tietokeskuksessa jokaisella on mahdollisuus kasvuun ja oman potentiaalin hyödyntämiseen.

Jatkuva kehittäminen

Kehitämme työhyvinvointia ja esihenkilötyötä aktiivisesti, viestimme avoimesti ja kannustamme palautteen antoon ja vastavuoroisuuteen.

Monimuotoinen työyhteisö

Vahvistamme työyhteisön monimuotoisuutta ja houkuttelemme osaavimmat työntekijät toimivien rekrytointikäytäntöjen ja erinomaisen työnantajamaineen avulla.

Omistautunut ja innostunut henkilöstö

Mittaamme henkilöstön tyytyväisyyttä kolme kertaa vuodessa ja esihenkilötyön onnistumista kvartaaleittain. KPI-mittareina tässä ovat henkilöstökokemus, välineet ja ympäristö, päivittäisjohtaminen sekä esihenkilötyö.

Henkilöstötyytyväisyyden mittarit ovat kehittyneet suotuisaan suuntaan mm. jatkuvan vuorovaikutuksen, epäkohtiin puuttumisen ja valmentavaan esihenkilötyöhön panostamisen myötä.

On tärkeää myös saada selville, kuinka tyytyväinen henkilöstö on suhteessa alan muihin toimijoihin.

Teettämämme henkilöstökysely PeoplePower-indeksi benchmarkkaa henkilöstön omistautuneisuuden ja innostuneisuuden tasoa sekä näihin liittyviä tekijöitä suhteessa toimialaan. Luokituksemme tällä mittarilla on AA eli toimialan parhaimmistoa.

Lue lisää vastuullisuudesta Tietokeskuksessa

Haluamme kantaa kortemme kekoon vastuullisemman IT-alan puolesta. Tämä tarkoittaa meille konkreettisia ja mitattavia toimenpiteitä sekä jatkuvaa parantamista.