Hanki yrityksesi IT-laitteet ja lisävarusteet verkkokaupasta

Tietokeskuksen verkkokauppa tarjoaa laajan valikoiman ATK-laitteita ja oheistarvikkeita yritysasiakkaille ja julkishallinnon toimijoille.

Miksi yrityksen IT-laitteet ja lisävarusteet kannattaa hankkia Tietokeskuksen verkkokaupasta?

Onko laitteiden hankinta työpäiviesi aikasyöppö? Joudutko jonglööraamaan useilla eri sivuilla löytääksesi tarvittavat tuotteet? Verkkokauppamme on kehitetty ratkaisuksi juuri tähän haasteeseen. Olemme tuoneet sinne kasan ominaisuuksia, jotka helpottavat laitehankinnoista vastaavan työkuormaa kertaheitolla.

Yritysten tarpeisiin räätälöidyt ominaisuudet

Emme halua arvailla: siksi kysymmekin suoraan asiakkailtamme mikä toimii ja mikä ei ja kehitämme kauppaa sen pohjalta jatkuvasti eteenpäin

Mahdollisuus tilata sopimustuotteita

Paketoimme tuotteet tarpeitasi vastaaviksi sekä ominaisuuksien että hintojen puolesta

Tilaa laitteet valmiiksi asennettuna

Käymme yhdessä läpi yrityksesi tarpeet ja toimitamme laitteet valmiiksi asennettuina. IT-asiantuntijasi voi siis keskittyä laiteruljanssin pyörittämisen sijaan esimerkiksi IT:n kehittämiseen.

Jaa vastuu hankinnoista useammalle henkilölle

Voit jalkauttaa vastuun laitehankinnoista esihenkilöille tai työntekijöille itselleen ja vapauttaa IT:n aikaa kehitystyöhön

Näin siirrät IT-laitteiden hankinnan nykypäivään

Oho! Tämä video ei näy, koska olet kieltänyt markkinointievästeiden käytön. Nähdäksesi videon, käy hyväksymässä markkinointievästeet.

“Tietokeskuksen verkkokaupasta voimme tilata tuotteita kellonaikaa tai paikkaa katsomatta. Verkkokaupan kautta meillä on nähtävillä hyvin laaja valikoima, jos haluamme itse vertailla tuotteita tai tiedämme suoraan mitä haluamme. Kaupasta onnistuu hyväksyntä-kierrokset ja toimitukset haluttuun paikkaan — myös työmaille. Tärkeintä on se, että saamme koneet ja oheislaitteet yhdestä paikkaa nopealla aikataululla. Tämä on onnistunut Tietokeskuksen verkkokaupasta oikein hyvin.”

Henri Mäkinen
ICT Manager

“Tietokeskuksen verkkokaupassa on muokattu näkymä yrityksellemme sopimushintaisista tuotteista. Räätälöity oma tuotevalikoima tehostaa toistuvia IT-laite ja -tarvikeostojamme.

Tietokeskukselta saa asiantuntevaa apua tuotteiden käyttökohteista ja toimintaympäristöjen eri vaatimusten suhteen sekä vaihtoehtoisten tuotteiden löytämiseen, jos haluamaamme tuotetta ei ole saatavilla. Myyjämme toimialatuntemuksen myötä saamme tarvittaessa benchmarktietoa alan muiden toimijoiden laitekokemuksista ja -käytöstä.”

Rami Laine
Team Lead, IT

Yrityksesi tarpeisiin räätälöity verkkokauppa

Valmiit paketit ja esiasennetut tuotteet

Nopeuta tilaamista ja rakenna valmiit tuotepaketit eri tarpeisiin. Valitse laitteen kylkeen erilaisia lisävarusteita, sopiva määrä muistia ja tarvittavat lisenssit, ja tilaa koko setti parilla klikkauksella.

Jos haluat huojentaa IT:n työkuormaa entisestään, voimme käydä yhdessä läpi millaisia sovelluksia, verkkoa, tietoturvaa ja järjestelmiä kaipaatte ja toimittaa työntekijöidesi laitteet valmiiksi asennettuina.

Sopimustuotteet ja leasing-laitteet

Hanki verkkokaupan tuotteet kertaostoksella, sopimushinnoilla tai kuukausilaskutettavina leasing-laitteina.

Sopimustuotteissa paketoimme tuotteet tarpeitasi vastaaviksi sekä ominaisuuksien että hintojen puolesta. Löydät ja tilaat sopimushinnoitellut paketit verkkokaupasta omasta osiostaan.

Vaihtoehtoisesti voit myös tilata laitteet kuukausihinnalla erillisten palvelu- ja leasing-sopimusten kautta. Voimme mallintaa valitsemasi rahoitusyhtiön kanssa tekemäsi sopimuksen kuukausihinnan yhteyteen.

Käyttäjien ja käyttöoikeuksien hallinta

Jalkauta vastuu hankinnoista esihenkilöille tai työntekijöille itselleen ja vapauta IT:n aika kehitystyöhön. Verkkokaupan pääkäyttäjänä voit luoda heille omat tilit rajatuilla käyttöoikeuksilla.

Jos haluat pitää budjetin, tilausten kontrollin ja näkyvyyden tilausmääriin tiukasti omissa hyppysissäsi, hyväksytysketjulla varmistat, ettei yksikään osto mene läpi ilman kuittaustasi. Valitse vakiotuotteet, luo hyväksyntäketju ja jaa tunnarit tarvittaville henkilöille – helppoa, vai mitä?

Vakiotuotteiden valinta, suosikkilistat ja tallennetut ostoskorit

Tallenna suosikkituotteesi valmiiksi listoiksi tai ostoskoreiksi ja tilaa tarvittavat välineet sujuvasti.

Vakiotuotteiden avulla varmistat, että myös tietotekniikkaa tuntemattomat tilaajat osaavat valita sekä budjettiisi että työntekijöiden tarpeisiin istuvat välineet.

Ammattitaitoinen tuki chatin välityksellä

Asiantuntijamme auttavat sinua laitevalinnoissa ja tilauksessa verkkokaupan chatin välityksellä. Kysy chatissa mitä vain verkkokaupasta tai sen tuotteista: vastaamme sinulle nopeasti.

Mahdollisuus integroida muihin järjestelmiin

Voimme halutessasi luoda yhteyden verkkokaupan ja yrityksesi käyttämän järjestelmän välille. Näin voit mm. helpottaa käyttäjähallintaa ja nopeuttaa tilausprosessia sekä sisäänkirjautumista (SSO).

Esimerkiksi seuraavat integraatiot ovat mahdollisia:

– Azure AD
– Erilaiset hankintajärjestelmät

Laitteet palveluna

Haluatko kaiken laitteisiin liittyvän säätämisen pyörimästä jaloistasi?

Hoidamme laitteidesi koko elinkaaren aina uuden laitteen hankinnasta ja tilauksesta, kovia kokeneen laitteen huoltoon ja vanhan kierrättämiseen. Kun olemme sopineet yhdessä speksit, voit tilata tarvittavat laitteet suoraan verkkokaupastamme tiettyyn kuukausihintaan.

Paljon eri laitteita

Valikoimastamme löytyy reippaasti yli 100 000 ICT-tuotetta työntekijöiden ja toimitilojen tarpeisiin. Tulostimet, näytöt, kaapelit – mitä vain tarvitsetkin. Luo erilaisia tuotepaketteja ja tilaa tilanteeseen sopiva setti hiiren klikkauksella.

Hyvät diilit ja läpinäkyvyys kustannuksiin

Käytä verkkokauppaamme haluamallasi tavalla: tiiviissä kumppanuudessa kanssamme, sopimustuotteilla, leasingina tai yksittäisten kertahankintojen tekemiseen. Mikä vain toimii sinulle parhaiten. Täysi läpinäkyvyys kustannuksiin auttaa sinua luonnostelemaan IT:n budjetin myös seuraavalle vuodelle.

Kaikki laskut yhdessä paikassa

Verkkokaupan käyttö parantaa ennustettavuutta. Kun kaikki laskut tulevat yhdestä paikasta, näet helposti mihin rahaa on käytetty.

Sano siis hyvästi puun takaa tuleville kululaskuille ja muille vuoden lopussa ilmestyville ylläreille.

Selkeät raportit tehdyistä ostoksista

Saat verkkokaupasta ulos tarkat raportit yrityksesi laitehankinnoista. Näin tulevan vuoden budjetointi ja kustannusten optimointi on entistä helpompaa

Haluaisitko Tietokeskuksen verkkokauppa-asiakkaaksi?

Verkkokaupan käyttöönotto ja tunnusten luonti on nopeaa ja vaivatonta. Verkkokauppa on avoinna kaikille suomalaisille yrityksille ja organisaatioille. Aiempaa asiakkuutta tai muuta voimassa olevaa sopimusta Tietokeskuksen kanssa ei vaadita.

Tietokeskuksen verkkokaupan palvelut ovat suunnattu alkaen n. 20 toimihenkilön kokoisille organisaatioille ja siitä ylöspäin.

Näin asiakkaamme kertovat verkkokaupastamme

Kiinnostuitko verkkokaupastamme?

Jätä yhteystietosi alle, niin olemme yhteydessä mahdollisimman pian.

Jyrki Kauvosaari

Liiketoimintajohtaja, IT-laitteet
0400 344 853
jyrki.kauvosaari@tietokeskus.fi

Uusinta uutta Tietokeskukselta IT-maailman kuumimmista aiheista